Selam Arkadaşlar ^^.Ben Whi yani Selin.Benim Zaten bir Grafik Blogum vardı ama bloggerden açmak istedim.Umarım beni en kısa zamanda benimsersiniz.Evet gelelim asıl meseleye ben bu bloga ne eklicem ?Blogumun adından da belli olduğu gibi "Grafik" çalışmalarımı eklicem ^^.Umarım beğenirsiniz.Daha bir acemi sayılırım.Ama zamanla Hotaru-Sensei gibi olurum inşallah *-* neyse ben çok komuşmayı bilen bi insan değilimdir.(Yazıyı okuyan belli belli diyodur xD.)Umarım çabuk arkadaşlarım olur ^^.

İyi günler ^^

2 yorum:



firefly dedi ki...

o.O umarım o sensei bn değilimdir xD bnm daha kendime faydam yok xD neyse hayırlı olsun blogun ^^

nyanstein dedi ki...

nedenmiş ? basbayağıda başarılı bir sensesi'sin işte o__O öhm.neyse ...

hadi burdan da bir hayırlı olsun diyelim...

~~ Hayırlı Olsun!! xD

Yorum Gönder